Ya dönüşeceksiniz, ya da dönüşeceksiniz !!! 

Dijital dönüşüm dalgası tüm dünyada iş yapma şekillerini kökten değiştiriyor. Hangi iş kolunda olursanız olun, ana süreçlerinizi dijital ortama aktarmak artık bir zorunluluk haline geldi. Yeni dijital dünyada süreçlerin ölçülmesi, izlenmesi ve gerekliliklere göre kolayca değiştirilebilmesi hayati önem taşımaktadır.
Süreçlerini dijital ortamda yöneten ve sürekli olarak güncelleyen rakiplerinizle nasıl baş edeceksiniz ?

Dijital süreçler,verimliliğin anahtarıdır 

Modern formlar, gelişmiş iş akışı, doküman yönetimi,mobil uygulama, entegrasyon katmanı ve analiz aracından oluşan PaperWork platformu ile süreçleri otomatize etmek ve yönetmek çok kolay. Doğru platform ile yola çıkarsanız, değişimlere kolayca adapte olursunuz. Kısa süre içinde iş ihtiyaçlarınıza uygun, süreç uygulamalarıni kendiniz hazırlayabilirsiniz

PaperWork’ü görmeden karar vermeyin!!! 

İzlenebilir şeffaf süreçler gelirinizi arttırır, rekabet avantajı sağlar, riskleri azaltır ve müşteri odaklı dönüşüm sağlar
Rekabetçi olmak istiyorsanız, süreçlerinizi dijital ortama taşıyın, ana sistemlerinizle entegre edin
PaperWork platformu, her türlü uygulama ile kolaylıkla entegre olacak şekilde tasarlanmıştır. Entegrasyon, dijital dönüşümün önemli parçalarından biridir.
Birbirleriyle konuşan uygulamalar, şirketlerin kaynaklarını verimli kullanmasını sağlar. Hataları azaltır, müşteri memnuniyetini yükseltir

Fatura Onat Platformu

Paperwork ile faturalarınızın onay sürecini elektronik ortamda yönetebilirsiniz. Fatura onay platformu ile hem taranmış faturalarınızı (ekleriyle) hem de e-faturalarınızı onay sürecinizde yönetebilir ve arşivleyebilirsiniz.

Paperwork Logo Tiger Plus, Tiger Enterprise ve Logo Tiger 3 Serisi ile tam entegre çalışabilmektedir.

fatura_onay_semasi

Onay için faturalarınızın masa masa gezmesin, onay işlemleri elektronik ortamda yönetin. 

Görsel akış tasarıım aracı ile fatura onay sürecinizi tasarlamak, değiştirmek ve süreçlerinize göre özelleştirmek çok kolay. E-Fatura entegratörünüz ile yapılan entegrasyon sayesinde, şirketinize gelen faturalar otomatik olarak arşivlenir ve sürece dahil edilir. Faturalarınızın onay işlemleri elektronik ortamda yürür ve işlemler anlık olarak takip edilir, raporlanabilir.

Outlook Entegrasyonu ile Fatura Görüntüleme ve Onaylama

Fatura onayları web tabanlı arayüzden yönetilebileceği gibi Outlook içinde yer alan eklenti ile de yönetilebilir. Bu sayede Outlook’u yoğun kullanan şirketler farklı bir arayüz kullanmadan süreçlerini alışık oldukları bir yapı içerisinde kullanabilirler.

fop6

Gelen Fatura Raporu ile Kontrol Elinizde

Gelen fatura raporu sayesinde hangi faturaların sisteme geldiğini, onay sürecine dahil olup olmadığını, sonucunu vb. bilgileri listelemeniz mümkündür. Bu sayede sistem üzerinde işlem gören tüm faturaların son durumlarını toplu halde görüntüleyebilirsiniz.

fot7